Promovare Facebook
Suntem experti in reclamele pe Facebook si Instagram.
Campaniile create de noi au generat milioane de euro vanzari si am pus umarul la scalarea afacerilor clientilor nostri.
Cu ajutorul unei strategii personalizate ( FUNNEL ) ne asiguram ca reclamele noastre ajung in fata audientei potrivite,
aducem pe site vizitatori relevanti si-i convertim in clienti.
Campanii facebook ads
De ce sa faci promovare pe
Facebook & Instagram
Mai jos am prezentat cateva motive pentru care ar trebui sa introduci campaniile de promovare pe Facebook si Instagram in strategia ta de marketing.

Promovarea Facebook prin reclame platite
A apus vremea cand puteai vinde doar din recomandari sau organic fara sa investesti in reclama platita.
De ce sa platesti pentru reclame?
Unul dintre cele mai importante motive pentru care sa faci reclame este ca ADUC VANZARI.
Clientii tai sunt pe Facebook si Instagram. Pentru ca reclamele noastre pot targeta un public foarte nisat, aduc rapid vanzari si ROAS peste asteptari.
Reclamele tale vor fi vazute de milioane de utilizatori. Posibilitatile de scalare sunt nemarginite si afacerea ta va fi foarte profitabila.
Succesul pe Facebook si Instagram incepe cu un plan personalizat, o viziune si o echipa focusata si determinata sa aduca rezultate pozitive pentru afacerea ta.
Vom colabora in stransa legatura cu tine pentru a putea intelege modelul de business, produsele, asteptarile tale si pentru a pune la punct strategia potrivita pentru atingerea tuturor obiectivelor.
Fie ca doresti sa ai mai multe vanzari, sa fii mai cunoscut sau sa iti cresti numarul de clienti pentru serviciile tale, platformele Meta sunt cele mai eficiente din punct de vedere al costului.
Beneficiile pe care le ofera Facebook si Instagram fac din aceste platforme unele dintre cele mai bune canale de promovare pentru business-ul tau.
Facem Campanii de Reclame pe Facebook si Instagram
customizate pentru afaceriea ta.
Mai jos am detaliat procesul pe care il vom folosi pentru campaniile tale de promovare.
Clientii nostri au ajuns unde si-au propus. Iata cateva testimoniale de la unii dintre ei.
Ciprian
decorclasic.ro
Cosmin
instalmen.ro
Catalin
reberic.ro / macrea-events.ro

Haide sa lucram impreuna la planul tau de marketing digital. Succesul tau este si succesul nostru si vom fi bucurosi sa iti crestem afacerea prin campanii de marketing eficiente.
Și acum…
să trecem la fapte.
Ai tot citit aici cuvinte ca Facebook ADS, rata de conversie, strategie, însă ne-am gândit să îți oferim și un caz concret, care să-ți ofere o perspectivă mai clară asupra plusului de valoare pe care îl putem aduce afacerii tale.
De la 0 la 4 MILIOANE de lei pe an
Brandul din poveste este și astăzi client fidel al serviciilor mele. Am început “procesul de cunoaștere” cu acest business printr-o întâlnire 1 on 1, unde am discutat pe rând despre afacere, dificultățile din acel moment, acțiunile din zona online a brandului și așteptările fiecărei părți.
Primul pas…
a fost AUDITUL contului. Am testat Pixelul (instrument de măsurare pentru Facebook ADS), catalogul de produse și am propus o strategie complexă și variată, pentru canalele de comunicare potrivite domeniului de activitate al afacerii.
Al doilea pas…
a fost acela de creare a campaniilor împreună cu mesajele cheie pentru a identifica punctele trigger ale audienței (consumatorilor) și formatul materialelor de promovare.
Pe lângă Facebook ADS, mi-am folosit cunoștințele de SEO, Google Ads, CRO și E-mail marketing pentru a genera vânzări și a fideliza clienții deja prezenți în portofoliul clientului.
Adițional acestor acțiuni, am venit cu îmbunătățiri asupra shopului online, unde am oferit soluții pentru distribuirea elementelor și a informațiilor pentru un aspect liniar, plăcut și user-friendly.
De atunci și până în prezent clientul meu a ajuns de la 0 la 4 milioane de euro. Fii următorul business care îi ia locul.
Nu mai trebuie sa cauti alta agentie de marketing digital. Suntem aici sa facem treaba buna impreuna.
Completeaza formularul de contact si te contactam in maxim 48 de ore.
Campanii de promovare prin funnel-uri de vanzari
Te-ai intrebat vreodata daca toate reclamele pe Facebook pe care le vezi in newsfeed-ul sunt cu adevarat eficiente? Chiar daca de multe ori sunt foarte enevante ele pot face minuni pentru afacerile ce le folosesc. Daca si tu esti proprietarul unei afaceri, ar trebui sa te gandesti la cateva campanii de promovare pe facebook.
Pe langa marketingul prin e-mail, designul web impecabil, SEO si cresterile organice pe retelele sociale, reclamele Facebook sunt importante. Sunt miliarde de oameni care folosesc Facebook in fiecare zi, iar daca plasezi o reclama targetata bine pe platforma, sansele tale de a ajunge la clientii ideal cresc vertiginos. Reclamele sunt o necesitate – astazi, traficul organic pe Facebook fiind aproape inexistent. Nota: Sa fie clar. Cand spunem reclame pe facebook nu ne referim la Boost Post. Ne referim la funnel gandit special pentru afacerea ta.
In cazul in care beneficiile reclamelor Facebook sunt inca vagi pentru tine, hai sa vorbim mai multe despre motivul pentru care trebuie sa investesti in ele. Iata cateva dintre beneficiile reclamelor Facebook pe care trebuie sa le cunosti.
Ai acces la rapoarte importante

Facebook nu are limite atunci cand ofera rapoarte si analize despre performanta anunturilor. Nu va trebui niciodata sa ghicesti sau sa faci presupuneri despre ceea ce functioneaza si ce nu. In loc sa trebuiasca sa calculezi singur ratele de conversie sau alti metrici, le vei vedea deja bine prezentate pentru chiar in Ads Manager. Tot ce trebuie sa faci este sa le analizezi si sa determini urmatorul pas.
Ti se ofera valori despre reach, post engagement, page likes, si postarile care au cele mai bune performante. Dar beneficiile nu se termina aici. Obtii informatii aproape in timp real despre lucruri precum clickuri, conversii si chiar vanzari.
Daca tii cont de aceste date, iti poti ajusta anunturile in functie de ceea ce este necesar, in loc sa fii nevoit sa ghicesti sau sa afli mai tarziu ca investitia a fost in zadar. Daca nu poti urmari si masura ceva, nu poti sti daca functioneaza sau si unde poti imbunatati.
Poti folosi micro-targetare

Capacitatile Facebook atunci cand vine vorba de targetarea la nivel granular a audientei sunt mai mult decat uimitoare. Poti targeta interese, comportamente, date demografice, intervale de varsta, conexiuni, locatii sau limbi. Poti viza inclusiv fanii competitiei (daca vorbim de pagini mari cu zeci sau sute de mii de followeri).
Capacitatile de targetare sunt mai amanuntite decat pe orice alta platforma si poti stratifica si combina datele pentru a te asigura ca nu tintesti cu utilizatorii care nu sunt piata tinta. Asta este important! Calitatea audientei este mai importanta decat dimensiunea. Ne dorim vanzari, nu? Ar trebui sa targetezi utilizatorii Facebook care sunt clienti potentiali – persoanele care, cel mai probabil iti vor cumpara produsul, in loc de vizitatori aleatori.
Targetarea este probabil beneficiul unde Facebook exceleaza cel mai mult in comparatie cu alte platforme de publicitate. Pur si simplu nu vei gasi aceste optiuni in alta parte.
Vei ajunge la mult mai multi oameni decat veti ajunge vreodata cu postari organice

Daca aveti o pagina de afaceri, s-ar putea sa nu stiti ca doar cea mai mica parte dintre urmaritori vad ceea ce postezi (cam 4-5%). Poate suna extrem, dar este complet adevarat.
In ultimii cativa ani, Facebook a scazut vizibilitatea paginilor de afaceri in newsfeed-uri – o actualizare frustranta a algoritmului pentru proprietarii de afaceri de pretutindeni. Chiar si Mark Zuckerberg a confirmat ca vor acorda prioritate postarilor de la prieteni si familie mai frecvent in detrimentul paginilor de afaceri.
Daca vrei sa folosesti Facebook pentru a atrage clienti, trebuie sa platesti reclamele. Nu ai nevoie neaparat de un buget mare, dar sa fie rezonabil.
Reclamele va permit sa faceti remarketing catre persoane care au interactionat deja cu firma pe care o aveti

Remarketingul este o alta modalitate de a ajunge la publicul tinta, deoarece utilizatorii care ti-au vizitat site-ul in trecut vor vedea anuntul tau.
Prima data cand oamenii vad afacerea pe Facebook sau pe site, probabil ca se uita doar peste informatii si nu merg mai departe, chiar daca le-ai starnit putin interesul. Si de ce ar face-o? Ei nu te cunosc si nu au niciun motiv sa aiba incredere in produsele vandute. In viitor, daca vad anuntul din nou, vor fi cu un pas mai aproape de a converti. Se pare ca un utilizator trebuie sa vada de pana la 7 ori o reclama pentru a cumpara.
Cu un targeting bun poti obtine clickuri si conversii la pret ieftin

Acest lucru este posibil deoarece CTR (rata de click) de la Facebook creste constant datorita instrumentelor de publicitate imbunatatite. De aceea, companiile invata cum sa foloseasca corect reclamele. Datorita imbunatatirilor constante ale capacitatilor de directionare si ale creativitatii, proprietarii de afaceri pot viza in mod eficient publicul pe care doresc sa il atinga si pot face acest lucru la un cost redus.
Cu costul minim pe care il platiti pentru a difuza o reclama pe Facebook si a viza in mod specific doar persoanele pe care le doriti, cheltuiti o suma mica de bani pentru a ajunge la multi oameni de care aveti nevoie si, in cele din urma, sa castigati bani din anuntul platit.
Puteti gasi cu usurinta clienti potentiali noi cu reclamele Facebook

Odata ce gasiti publicul care se converteste cel mai repede, este posibil sa atrageti oameni care sunt in aceeasi categorie, folosind optiunea„public asemanator” de la Facebook. Aceasta functie va permite sa luati o audienta personalizata si sa utilizati Facebook pentru a gasi persoane similare care au o probabilitate mai mare de a cumpara.
Promovarea Facebook prin reclame platite
Oamenii sunt aproape intotdeauna pe retelele sociale

Companiile nu pot ignora Facebook. E urias. E peste tot. De aceea, fiecare firma are nevoie de o pagina de Facebook, deoarece clientii actuali si viitori sunt acolo. In medie, o persoana petrece aproape 2,5 ore zilnic pe retelele de socializare, iar Facebook este cea mai accesata retea inca.
Va puteti promova mai usor continutul

Daca site-ul are intotdeauna continut grozav, vreti ca oamenii sa il vada. Acesta este motivul pentru care distribuiti in mod constant actualizarile in retelele de socializare. Dar credeti ca este suficient? Din pacate, nu este.
Reclamele Facebook sunt acolo pentru a va ajuta in campaniile de distributie a continutului. Datorita reclamelor, veti ajunge la mai multi oameni decat veti ajunge vreodata organic. Acest lucru face ca fiecare strategie de marketing sa fie mai usor de implementat.