Agentie seo Bucuresti

Pozitiile site-ului tau cresc in

Google

Imbunatateste-ti pozitiile site-ului in Google cu ajutorul unei strategii personalizate de

Acasa/Optimizare Site
  • Targetare eficienta
Ai mai multa vizibilitate

Optimizarea pentru motoarele de căutare este targetata si centrata pe client. O strategie SEO eficientă va ajuta la afisarea paginilor de pe site-ul tau catre un public relevant si asfel va scadea bounce rate si va creste timpul petrecut pe site.

Deoarece utilizatorul deja este pe google si cauta serviciile sau produse tale va fi mult mai usor de convertit in client.

  • Randament excelent
ROI Impresionant

Atunci când se evaluează canalele de marketing digital, randamentul investitiilor (ROI) este adesea un considerent prioritar, daca nu chiar cel mai important. Desi rezultatele SEO necesita timp, o strategie de inalta calitate ofera in cele din urma un ROI impresionant.

  • Crestere increderea in afacerea ta

Credibilitate

Pozitionarea cat mai sus in rezultatele Google sporeste credibilitatea in randul potentialilor clienti. Google clasifica site-urile web pe baza a zeci de semnale on-page si off-page, cum ar fi continutul creat, viteza site-ului web si capacitatea de utilizare pe mobil. In timp ce majoritatea consumatorilor probabil că nu iau în considerare aceste semnale, utilizatorii se așteaptă ca Google sa ofere mai intai conținut relevant și valoros.

  • Site-ul urca in pozitionari

Afacerea ta creste exponential

Odata cu cresterea in rezultatele Google, vei primi mai multe vizite, comenzi si clienti.

Iata mai jos unii dintre clientii cu care lucram:
Mai este SEO relevant?

Una dintre intrebarile care ni se pun foarte des este: „a murit seo”? Raspunsul este unul scurt si direct. Nu. SEO nu a murit si nu va muri prea curand. Unele agentii ar putea spune ca publicitatea platita a invalidat SEO, dar noi nu suntem de acord.

Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este modul in care brandurile isi fac site-urile remarcate. Este una dintre cele mai rentabile si scalabile investitii pentru orice buget de marketing online. Acest lucru este mai important ca niciodata.

Exista multe concepții gresite despre SEO. Poate ca ai fost „dezamagit” in trecut; dar o strategie SEO bine gandita este procesul prin care se imbunatateste vizibilitatea site-ului tau in rezultatele Google.

In calitate de agentie de marketing online stim ca acest lucru inseamna totul. Sa ajungi in fata publicului potrivit la momentul potrivit este esential pentru a construi nu doar o afacere de succes, cisi un brand care să fie recunoscut si de încredere. Un brand la care clientii tai se intorc, din nou si din nou…. si din nou.

De ce este SEO atat de important?

Pentru că 90% dintre utilizatorii Google verifica doar prima pagina de rezultate.

Pentru ca este o alta cale prin care publicul tau iti gaseste brandul, se indrăgosteste de ea si devine fidel. Pentru ca pozitionarea cat mai sus in rezultatele cautarilor organice ajuta la construirea increderii si autoritatii.

Pe langa faptul ca vin vizite si vanzari organice, SEO este o modalitate de a arata publicului tau ca brandul este de incredere. Ca este exact ceea ce au nevoie.

Singurul mic impediment ar fi ca eforturile depuse pentru optimizarea SEO nu genereaza rapid rezultate. Rezultatele se vad in decursul a catorva luni, dar acest fapt este si un avantaj deoarece nu toate brandurile sunt dispuse sa acorde timp si buget pentru servicii SEO si putem sa surclasam rapid competitia.

Da, necesita timp pana ajungi pe prima pagina. Dar toate eforturile vor merita deoarece afacerea ta va inflori.

De ce agentia seo Crestem Afaceri ?

Pe langa faptul ca facem optimizare SEO de peste 12 ani, avem rezultate excelente pentru clientii nostri si suntem la curent cu tot ce este nou in domeniu, suntem proactivi, raspundem la telefoane nu la tickete, suntem transparenti si cel mai important: ne ghidam dupa motto-ul: „succesul clientilor nostri este si succesul nostru”.

Ce vom face pentru tine:

Alegem impreuna cele mai bune cuvinte cheie

Crestem pozitionarile in rezultatele Google

Monitorizare si optimizare constanta pentru un ROI mai bun

Ajungeți in top si ramaneti acolo cu metode acceptate de Google

On Page SEO este partea din proces care se concentreaza pe conținutul si structura site-ului tau. Partile site-ului pe care utilizatorii le vad si cu care interactioneaza

In primul rand, analizam pozitiile site-ului si oportunitatile de imbunatatire. Acest lucru ne permite sa intelegem factorii cheie ai site-ului, cine este publicul tau tinta si cum interactioneaza vizitatorii cu paginile site-ului.

In continuare, vom desfasura o cercetare a concurentilor si a cuvintelor cheie.

Obtinerea acestor informatii detaliate despre afacerea ta ne permite sa construim un profil al clientului tinta si sa identificam concurentii directi si indirecti. Apoi, ne vom folosi cunostintele de marketing pentru a intelege ce isi doreste clientul dumneavoastra si cum putem sa il ajutam.

Pe baza acestor date, vom crea apoi o structura de optimizare a site-ului (on site)  pentru a fi totul coerent, axat pe UX și optimizat pentru pagina de rezultate a Google. Acest lucru include, dar nu se limiteaza la procese precum optimizarea metadatelor, strategii de linkuri interne, adaugarea de continut optimizat pentru cuvinte cheie, eliminarea continutului duplicat si imbunatatiri ale structurii pe pagina pe baza analizei tehnice.

SEO Off Page se concentreaza pe sustinerea SEO On Page  – lucreaza pentru a stabiliza schimbarile în clasament, construieste autoritatea domeniului și creste relevanta site-ului tau  în ochii algoritmului Google.

Vom construi o campanie SEO Off-Page prin care sa ne asiguram ca site-ul  prezent pe majoritatea publicatiilor mici si mari de la noi tin tara.

Acest lucru este cunoscut si sub numele de Link Building.

Backlinkurile sunt semnale de calitate foarte buna de la un ziar, o publicatie, un site de stiri sau chiar de la un blog catre un alt site. Google intelege ca site-urile de calitate se asociaza cu alte site-uri de calitate si cedeaza din putere site-urilo spre care vin linkurile.

O strategie buna de SEO Off Page se bazeaza pe crearea de conexiuni intre site-ul tau si domenii cu autoritate mare de genul ziarelor sau blogurilor pentru a transmite algoritmului Google semnale pozitive.

De aceea este necesar ca Agentia SEO  sa dedice timpsi expertiza pentru a construi legaturi de inalta calitate care sa ofere autoritate valoroasa si relevanta domeniului tau. Aici intervine expertiza noastra.

Vom construi link-uri pe siate-uri cu autoritatea mare pentru a obtine relevanta cat mai buna a site-ului tau. Am incheiat parteneriate cu peste 300 de publicatii din Romania si suntem gata sa publicam articole sponsorizate care sa trimita putere catre site-ul tau.

Aceasta este o parte esentiala a oricarei strategii SEO si este procesul prin care se mentine functionalitatea si calitatea experientei utilizatorului pe site-ul dvs.

Deoarece site-urile web sunt active si primesc în mod constant volume mari de trafic, exista probleme care apar în mod natural si care trebuie rezolvate pentru a mentine site-ul sanatos, functional si pentru a oferi o experienta de inalta calitate tuturor utilizatorilor.

Vom monitoriza in mod constant starea de sanatate a site-ului efectuand verificari si optimizari periodice care includ: optimizarea sitemap-ului, eliminarea erorilor 404 si a problemelor legate de legaturile interne, verificarea, implementarea si eliminarea etichetelor canonice, optimizarea atributelor alt, recomandari pentru imbunatatirea vitezei paginilor, rezolvarea redirectionarilor 301 si implementarea robots.txt. etc

SEO tehnic este un proces continuu, unul care are nevoie de experti si consecventa pentru a va asigura ca site-ul ofera o experienta impecabila pentru toti clientii si transmite semnalele potrivite catre algoritmii Google.

Google My Business devine rapid unul dintre cele mai puternice instrumente din „arsenalul” de marketing al Google. Daca ai listarea relevanta, informativa si actualizata, poti ajunge usor la clienti ce sunt foarte interesati de serviciile tale.

Google My Business poate face mult mai mult decat sa fie o platforma pentru recenziile clientilor – poti împartasi informatii despre afacerea ta, imagini,  produsele și serviciile tale, poi  raspunde la întrebari si puteti crea linkuri de trimitere catre site.

Multe companii nu au inteles potentialul pe care il are GMB.

Dar nu uita ca, la fel ca toate celelalte domenii ale marketingului digital, GMB are nevoie de consecventa si atentie pentru a lucra din greu pentru tine. Am adaugat acest lucru la serviciile pe care ti le putem oferi, astfel incat sa te ajutam sa atragi cati mai multi vizitatori si clienti.

Testimoniale

Catalin

CEO Macrea events & reberic.ro

“Suntem foarte multumiti de colaborarea cu Crestem Afaceri pe partea de optimizare site. Am ajuns pe prima pagina cu mai multe site-uri si afacerea noastra se bazeaza in mare proportie doar pe cautari organice.”

Ioana

CEO Topcat recycle

Hai sa lucram impreuna

Nu mai trebuie sa cauti alta agentie SEO. Suntem aici sa facem treaba buna impreuna.

Completeaza formularul de contact si te contactam in maxim 48 de ore. 

Ce tip de site ai?

Optimizare site intrebari frecvente

Ce este SEO?

SEO reprezinta optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare. Insa aceasta este o definitie foarte scurta atunci cand vorbim despre optimizare site-ului. Aceasta definitie cuprinde atat de putin din tot ceea ce inseamna de fapt optimizarea pentru motoarele de cautare, incat este necesar sa fie oferite mai multe explicatii. Prin serviciile SEO de buna calitate, avem in vedere servicii care implica optimizarea SEO a unui site pentru a-i creste ratingul in rezultatele de cautare. SEO este un domeniu mult mai vast de atat.

Ce este SEO de fapt?

Seo reprezinta o stiinta relativ noua si este o cobinatie dintre diferite domenii mai vechi – scriere creativa, marketing, tehnici de atragere a clientilor. In SEO se va lucra cu continutul unui site si cu modul in care acesta este perceput atat de utilizatori cat si de motorul de cuatare. De foarte multe ori, tehnicile SEO merg cu mult mai departe decat simpla imbunatatire a perceptiei motoarelor de cuatare. Se va lucra la valoare si in special la valoarea adaugata pentru utilizatori si al experienta lor.

Spre exemplu, oricat de frumos ar fi un site, daca acesta se incarca greu, utilizatorii nu vor avea rabdare sa astepte. Sau daca site-ul nu este structurat intuitiv si este extrem de complicat sa gasesti in paginile lui informatiile de care ai nevoie utilizatorii vor pleca. Sa presupunem ca este vorba despre SEO pentru magazinele online, unde produsele valoroase sunt ascunse undeva sub anumite categorii la care nimeni nu are acces simplu. In cazul in care site-ul este greu de navigat, utilizatorul va renunta. Asta demonstreaza cifrele.

Modul de lucru pentru a optimiza un site

In momentul in care o echipa de specialisti SEO incep sa optimizeze un site, ei incep de fapt cu SEO on page si trec ulterior la off page. Specialistii fac planuri de lucru pentru a reuni toate scopurile propuse de SEO cu cele de business ale mai multor departamente din companie. In planul de lucru sunt facute analize cu scopul de a stabili gradul actual de optimizare al site-urilor. Planul acesta contine lucrurile care trebuie sa fie facute atat pe termen scurt cat si pe teren lung. Toate planurile ar trebui sa fie facute pe termen lung si in stricta legatura cu obiectivele celui care detine site-ul.

Cat costa serviciile de SEO?

Una dintre cele mai complicate intrebari este cat trebuie sa investesti in SEO. Totul depinde de concurenta. De asemenea costurile sunt influentate si de starea actuala a site-urilor, de modul de optimizare si de cat de optimizabil e site-ul. Nisa influenteaa de asemenea pretul, la fel si volumul de munca necesar pentru optimizare.

Ce este un specialist SEO?

Pe langa imbunatatirea calitatii siteurilor, a popularitatii acestuia si a arhitecturii, SEO ajuta site-ul sa stabileasca o viziune si o directie catre care sa tinda. Un specialist bun este tot timpul in lumea online. Urmareste, masaoara si trage concluzii, face analize si devine tot mai bun in fiecare zi. Un asemenea specialist SEo, devine in timp si un analist de invidiat, mai ales daca se intelege bine cu cifrele sau are studii care tin de afaceri.

Un specialist este cel care optimizeaza pentru rezultate pe termen lung si care te ajuta sa iti alegi bine publicul tint si nisa potrivita. De asemenea, un specialist bun este un bun consultant pentru sfera de digital marketing.

Cum poti ajunge in topul rezultatelor in Google?

Pentru a ajunge in topul rezultatelor pe Google, un site trebuie sa fie optimizat deci sa fie user friendly si SEO friendly. Site-ul trebuie sa aiba cat mai multe mentiuni si un continut de buna calitate. De asemenea, sa dispuna de multe semnale sociale, sa fie de incredere si sa ofere solutii pentru problemele utilizatorilor care ajung pe el. Nu in ultimul rand, site-ul trebuie sa fie interesant si placut entru vizitatori. Ce inseamna asta? Ca site-ul trebuie sa aiba un design bun si o arhitectura buna, culori alese bine si imagini atractive.

Agentie seo din Bucuresti